close

37944082_564584217292630_3314634735740780544_n.jpg

深陷愛戀之中,為情所苦,就像困在那深沉的大海裡,呼吸不到任何空氣,就快窒息,但是對於愛情的執著,給予了生存下去的力量。

是既難受,卻又如此樂在其中的煎熬~
(不知道Lillian形容的貼切不貼切???Lillian沒有親身經歷過這樣子的心痛糾結啊...💔

 

[Verse 1: Jonah]


Used to be scared of the ocean
曾經畏懼著那片大海

'Cause I didn't know how to swim
因為我不知道該如何游泳

I took one sip of your potion
我從妳身上得到了勇氣

Now I'm just divin' right in
此刻我已奮不顧身潛入

 


[Pre-Chorus: Daniel]


I heard your siren's call
我聽見賽蓮的歌聲呼喚著我

It was beautiful
那嗓音美妙無比

I am drowning
我已溺死在其中

But, please don't save me
但是,請不要救起我

 


[Chorus: Zach & Jack]


I'm in too deep
我陷的太深了

Can't touch the bottom with my feet
腳底已搆不著地面

Don't know what you did to me
不知道妳究竟對我做了什麼

I can't breathe but I'm living
我無法呼吸 卻還是活的好好的

I'm in too deep
我沉的太深

Can't touch the bottom with my feet
腳底不能碰觸到地板了

Don't know what you did to me
不曉得妳對我施了什麼魔法

I can't breathe but I'm living
我快窒息了 卻依然存活著

 


[Post-Chorus: Daniel ]


I'm in too deep
我深陷在妳的魅力之中

Ah ooh-ah-ooh-ooh
Ah ooh-ah-ooh-ooh

I'm in too deep
無法自拔的陷入

Ah ooh-ah-ooh-ooh

 


[Verse 2: Corbyn]


Treasure chest filled with your diamonds
妳的寶箱裡裝滿著我夢寐以求的瑰寶

I don't mind staying down here
我不介意就這麼待在深海裡

Thought by now I would be dyin'
即使知道我會因此而窒息

But your love gives me all my air
但是妳的愛就是我氧氣的來源

 


[Pre-Chorus: Daniel]


I heard your siren's call
我聽見賽蓮的歌聲呼喚著我

It was beautiful
那嗓音美妙無比

I am drowning
我已溺死在其中

But, please don't save me
但是,請不要救起我

 


[Chorus: Zach & Jack]


I'm in too deep
我陷的太深了

Can't touch the bottom with my feet
腳底已搆不著地面

Don't know what you did to me
不知道妳究竟對我做了什麼

I can't breathe but I'm living
我無法呼吸 卻還是活的好好的

I'm in too deep
我沉的太深

Can't touch the bottom with my feet
腳底不能碰觸到地板了

Don't know what you did to me
不曉得妳對我施了什麼魔法

I can't breathe but I'm living
我快窒息了 卻依然存活著

 


[Post-Chorus: Daniel ]


I'm in too deep
我深陷在妳的魅力之中

Ah ooh-ah-ooh-ooh
Ah ooh-ah-ooh-ooh

I'm in too deep
無法自拔的陷入

Ah ooh-ah-ooh-ooh
Ah ooh-ah-ooh-ooh
Ah ooh-ah-ooh-ooh

I'm in too deep
如此執迷不悟

 


[Interlude: Daniel]


I heard your siren's call
我聽見賽蓮的歌聲 吸引著我

It was beautiful
美妙極了

 


[Bridge: Zach]


I'm in too deep
我陷的太深了

Can't touch the bottom with my feet
腳底已搆不著地面

Don't know what you did to me
不知道妳究竟對我做了什麼

I can't breathe but I'm living
我無法呼吸 卻還是活的好好的


[Chorus: Zach & Jack]


I'm in too deep
我陷的太深了

I never thought that you could be
我未曾預知 妳將會是我

My underwater symphony
水底下動人心弦的交響樂

I can't breathe but I'm living
我無法換氣 卻有著深切感觸

I'm in too deep
我陷的太深了

Can't touch the bottom with my feet
腳底已搆不著地面

Don't know what you did to me
不知道妳究竟對我做了什麼

I can't breathe but I'm living
我失去了呼吸 卻還是深刻感受到周遭的一切

 


[Post-Chorus: Daniel]


I'm in too deep
我深陷在妳的魅力之中

Ah ooh-ah-ooh-ooh
Ah ooh-ah-ooh-ooh

I'm in too deep
無法自拔的陷入

Ah ooh-ah-ooh-ooh
Ah ooh-ah-ooh-ooh
Ah ooh-ah-ooh-ooh

I'm in too deep
如此執迷不悟

 

 

謝謝大家的來訪~喜歡的話可以幫Lillian按個讚,或是訂閱和留言給我一點小鼓勵哦~
當然覺得有哪裡可以更好也歡迎留言交流❤
也記得追蹤我的instagram(hii_lillian)哦~💙

另外如果你有“轉貼”或是“引用”或只是“參考”Lillian的歌詞翻譯,都麻煩你註明一下出處哦,不介意的話能留言通知我一聲也很好😉Thank you~

arrow
arrow

    Lillian 莉莉安 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()