close
 
 
 
 
 
 
 
[Verse 1]
 
 
Just a little bit tired of you
對你感到有點厭倦了
 
Just a little bit lonely for you
即使跟你在一起卻還是覺得寂寞
 
Just a little bit high, get out of my mind
有時卻又太過倡狂,想要把你從我的腦海剔除
 
'Cause I can't stop thinking of you
因為我沒有辦法停止想你
 
Feel a little bit sorry, but I wanna get on it with you
感到些許的抱歉,但是我又想和你待在一起
 
I don't wanna waste time
我不想浪費時間
 
I don't wanna say bye, no
我也不想道別,一點也不
 
 
 
[Pre-Chorus]
 
 
I feel it in my head,
我的腦袋清楚知道正確的選擇,
 
feel it in my heart, 
我的內心深處也明白,
 
feel it in my body
我的身體知道該怎麼做
 
But I can't say no
但是我無法拒絕
 
No, I can't say no
沒辦法,我不能拒絕
 
You're playin' with my head
你掌控了我的思想
 
Playin' with my heart
掌控了我的心
 
Playin' with my body
掌控了我的身體
 
But I can't let go
但是我無法鬆手
 
No, I can't let go
不,我不能讓你走
 
 
 
[Chorus]
 
 
I fuckin' hate you
我對你恨之入骨
 
But I love you just the same
但我卻還是一樣深愛著你
 
You tear my heart out
你把我的心四分五裂
 
In just the perfect way
以最完美的方式
 
So fuckin' twisted, the way I play your game
我進行這段感情的模式真是病態
 
But I can't help it
可是我無法自拔
 
I love you just the same
我還是一樣愛著你
 
 
 
[Post-Chorus]
 
 
I love you just the same
以最初的心情愛著你
 
(I love you just the–)
(我愛著你)
 
 
 
[Verse 2]
 
 
I'm a little bit crazy for you
我只是對你感到有點痴迷
 
Just sitting here waiting for you
呆坐在這裡等候著你
 
I'm a little bit down
我感到有點失落
 
I'm just gonna go out
我只是需要出去透透心
 
I don't wanna be home without you
我不想待在沒有你的屋簷下
 
Feel way too sorry
對你和我都感到非常的對不起
 
But I'm gonna get on it with you
但是我還是想陪在你身邊
 
It's the middle of the night
已到了午夜時分
 
And I'm not saying bye, no
而我還沒有要道別,不要說再見
 
 
 
[Pre-Chorus]
 
 
I feel it in my head,
我的腦袋清楚知道正確的決定,
 
feel it in my heart, 
我的內心深處也明白,
 
feel it in my body
我的身體知道該怎麼做
 
But I can't say no
但是我無法拒絕
 
No, I can't say no
沒辦法,我不能拒絕
 
You're playin' with my head
你掌控了我的理智
 
Playin' with my heart
掌控了我的情感
 
Playin' with my body
掌控了我的身體
 
But I can't let go
但是我無法放手
 
No, I can't let go
不,我不能讓你走
 
 
 
[Chorus]
 
 
I fuckin' hate you
我對你恨之入骨
 
But I love you just the same
但我卻還是一樣愛你
 
You tear my heart out
你把我的心四分五裂
 
In just the perfect way
以讓人無法抗拒的方式
 
So fuckin' twisted, the way I play your game
我進行這段感情的模式相當扭曲
 
But I can't help it
可是我無法自拔
 
I love you just the same
我還是一樣愛著你
 
 
 
[Post-Chorus]
 
 
I love you just the same
我以一樣的心情深愛著你
 
I love you just the same
我以一樣的心情深愛著你
 
I love you just the same
我以一樣的心情深愛著你
 
(I love you just the same)
(我以一樣的心情深愛著你)
 
 
 
[Bridge/Chorus]
 
 
I fuckin' hate you
我對你恨之入骨
 
But I love you just the same
但我還是為你著迷
 
You tear my heart out
你讓我的心碎了一地
 
In just the perfect way
以令人著迷的方式
 
So fuckin' twisted, the way I play your game
我為你痴狂無比
 
But I can't help it
但我無法克制
 
I love you just the same
我對你的愛一如往常
 
 
 
[Chorus]
 
 
I fuckin' hate you
我對你恨之入骨
 
But I love you just the same
但我還是為你著迷
 
You tear my heart out
你讓我的心碎了一地
 
In just the perfect way
以令人著迷的方式
 
So fuckin' twisted, the way I play your game
我對你的愛實在痴狂
 
But I can't help it
但我無法克制
 
I love you just the same
我對你的愛一如往常
 
 
 
[Post-Chorus]
 
 
I love you just the same
我以一樣的心情愛著你
 
I love you just the same
以最初的心情深愛著
 
 
 
*歌詞裡融入了我自己對這首歌的解讀,若有不恰當或翻譯錯誤歡迎指正喔♥
arrow
arrow

    Lillian 莉莉安 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()