close

1516372186-2179282150.jpg

 

 

 

[Verse 1: Jonah]


When you dream of free
當妳嚮往著自由

Then that's where I'll be
我將會在那裡守候

You know I'm not too far
妳知道我就在不遠處

You should wait on me
妳應該等等我


[Jack]


You can have your way
妳可以有妳自己的風格

Like the sun has day
像太陽一樣與眾不同

Cast your fears away
把妳的恐懼丟掉

You should reach for me
為我伸出援手吧

 

[Refrain: Corbyn]


Reach out for me(×11)
為我伸出援手吧


[Chorus: Zach & Corbyn]


Don't worry I'm on my way
別擔心 我馬上就到

Reach out for me (×3)
為我伸出援手吧

Don't worry I'm on my way
不要擔心 我很快就到達

Reach out for me (×3)
為我伸出援手吧

Like a shooting star I'll crash into your galaxy
我會像顆流星一般撞進妳所在的星系

Don't worry I'm on my way
別擔心 我已經飛奔而去

Reach out for me (×3)
為我伸出援手吧

 

[Verse 2: Corbyn]


Bet you didn't know
猜妳不知道

I can see your soul
我可以看見妳的靈魂

And it's beautiful
美麗無瑕的靈魂

You're so colourful
妳是如此的耀眼繽紛


[Daniel]


I can see you clear
我可以清楚的看見妳的模樣

You are everywhere
妳無所不在

You live in my mind
妳住在我的心裡

Wanna keep you there
想把妳保留在我心中

 

[Refrain: Corbyn]


Reach out for me(×11)
為我伸出援手吧

 

[Chorus: Zach & Corbyn]


Don't worry I'm on my way
別擔心 我馬上就到

Reach out for me (×3)
為我伸出援手吧

Don't worry I'm on my way
不要擔心 我很快就到達

Reach out for me (×3)
為我伸出援手吧

Like a shooting star I'll crash into your galaxy
我會像顆流星一般撞進妳所在的星系

Don't worry I'm on my way
別擔心 我已經飛奔而去

Reach out for me (×3)
為我伸出援手吧

 

謝謝你的閱讀及聆聽,有任何不滿意之處,非常歡迎留言給我^_^

arrow
arrow

    Lillian 莉莉安 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()