close

 

Losing My Mind是Nine Track Mind專輯中最後一首錄製完成的。

當時為了完成這張專輯,讓他備受壓力、身心交瘁,他已經想不出任何東西了,他只覺得他"losing my mind"了,不知道該寫什麼,突然靈光一閃,“我可以把我現在的感受寫下來呀,我正在"losing my mind"”。

 

[Intro]

 

I'm run, yeah, oh yeah
我在追逐,耶~喔~耶~

 

I'm run, yeah like my mind
我在奔跑,耶~如同我的心思奔馳

 


[Verse]

It's funny how I got just exactly
what I want
有趣的是我得到了我確切想要的事物

 

I'll try to have fun some other time
 我會試著讓剩餘的時間有趣

 

I thought money was enough, it's just a temporary rush
我想我的錢已經足夠了,反正那只是一個短暫的混亂

 

I'll try to go find some other high
我會試著找到另外一些快感


[Pre-Chorus]

 

Don't know why I wanna make it even harder
不知道為什麼我想讓這段關係越來越複雜

 

But I'm not the kind of man to take the easy road
但是我不是那種挑簡單的事做的男人


[Chorus]

 

So much to do and not enough time
需要做的事還很多,而時間不夠了

 

Not enough time, oh I got
時間不足,喔,我有

 

So much to lose, I'm losing my mind
這麼多的損失,我快失去我的理智了

 

I'm losing my mind, oh my mind
我快失去我的心智了,喔,我的心思

 

I'm run, yeah, I'm run, yeah
我在追逐,耶~我在追逐,耶~

 

I'm run, yeah like my mind
我在奔跑,耶~如同我的心思奔馳

 

[Verse]

 

I'm sorry that I'm not there to give you what you want
我很抱歉我不在你身邊滿足你的需求

 

I'll think about us some other time
我會花時間想想我們的未來

 

And I'm sorry that I can't be the perfect type of man
我很抱歉我不能成為那種完美的男人

 

I'll think about us some other time
我會花時間想想我們的未來


[Pre-Chorus]

 

Don't know why I wanna make it even harder
不知道為什麼我想讓這段關係越來越複雜

 

I'm not the kind of man to take the easy road
我不是那種挑簡單的事做的男人


[Chorus]

 

I got so much to do and not enough time
我需要做的事還很多,而時間不夠了

 

Not enough time, oh I got
時間不足,喔,我有

 

So much to lose, I'm losing my mind
這麼多的損失,我快失去我的理智了

 

I'm losing my mind, oh my mind
我快失去我的心智了,喔,我的心思

 

Nothing to lose, nothing to lose
沒什麼好失去的,沒什麼好錯過的

 

I'm losing my mind, I'm losing my mind
我快失去我的理智了,我快失去我的心智了

 

Nothing to lose, nothing to lose
沒什麼好失去的,沒什麼好錯過的

 

I'm losing my mind, I'm losing my mind, oh my mind
我快失去我的理智了,我快失去我的心智了,喔,我的心思

 

I'm run, yeah, I'm run, yeah
我在追逐,耶~我在奔跑,耶~

 

I'm run, yeah like my mind
我在追逐,耶~如同我的心思奔馳

 

I'm run, yeah, I'm run, yeah
我在追逐,耶~我在奔跑,耶~

 

I'm run, yeah like my mind
我在追逐,耶~就像我的心思馳騁

 

I got so much to do and not enough time
我要做的事還很多,而時間不夠了

 

Not enough time, oh I got
時間不足,喔,我有

 

So much to lose, I'm losing my mind
這麼多的損失,我快失去我的理智了

 

I'm losing my mind, oh my mind
我快失去我的理智了,喔,我的心思

 

Nothing to lose, nothing to lose
沒什麼好失去的,沒什麼好錯過的

 

I'm losing my mind, I'm losing 
my mind
我快失去我的理智了,我快失去我的心智了

 

Nothing to lose, nothing to lose
沒什麼好失去的,沒什麼好錯過的

 

I'm losing my mind, I'm losing my mind, oh my mind
我快失去我的理智了,我快失去我的心智了,喔,我的心思

 

 

有錯誤歡迎指正,如果有任何意見,都可以留言告訴我喔~

arrow
arrow

    Lillian 莉莉安 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()