close

o2vwph8nwvffb_600.jpg

Wow~這是Lillian初次認識Cimorelli,不過也是因為受到委託,也才有機會接觸到更多的歌手、以及其他特別的歌曲💕

很開心有這個榮幸可以翻譯讀者們喜歡的歌哦😘
(如果大家有什麼想看的翻譯,不要客氣,儘管告訴Lillian哦


這首歌的曲風有些活潑、輕快感,尤其到了副歌,讓人有一種想要起身跳舞的衝動呢

 

[Katherine]


It started just like a movie
這一切的開始就像一部電影的序幕

He was the leading man
而他就是我生命的主角

I told my friends it was nothing
我告訴我的朋友們 這不算什麼

This was never in my plans
這一切從來不在我的計畫中

 

[Amy]


And now he's writing songs about me
而現在 他為我寫了一些關於我的歌

Sending letters to me
寄給我許多的甜言蜜語

Stopping by to see my face
在我身邊逗留 盯著我的臉龐

I see you in my dreams now
此刻 我看見他出現在我夢中

They're telling me to slow down
我的朋友們叫我要想清楚

But we're just picking up the pace
但是 我們越來越無法自拔

 

[Lauren]


I got you where I want you
你擁有所有擄獲我的特質

There's nothing left now in my way
我毫不後悔

And lately all I wanna do
最近我唯一想做的事

Is hear all the crazy things you say
只有聽你訴說那些瘋狂的故事

And now we'll always be together
如今的我們密不可分

You and me forever
你和我將會長長久久

Never wanna lose you, babe
從來不想失去你呀,寶貝

'Cause you're my superstar now
你是我的超級巨星

I'm never gonna let you get away
我永遠都不會放手讓你離去的

 

[Dani]


Days rushing by like a river
日子如流水一般匆忙消逝

Now I'm your woman, you're my man
在這個當下 我是你的,你是我的

And we're only getting closer
我們關係越趨緊密

This was never in my plans
這從來不在我預期之中

 

[Amy]


And now he's singing songs about me
現在 他唱著那些專屬於我的歌

Hanging with my family
與我的家人也關係良好

Painting pictures of my face
並在我臉上描繪著美好的輪廓

 

[Christina]


I see you in my dreams now
此時此刻 你出現在我夢裡

You're the one I need now
你是我的唯一

Baby come and take me away
寶貝 過來 接受我對你的愛吧

 

[Lisa]


I got you where I want you
你擁有的魅力使我勢不可擋

There's nothing left now in my way
我再也別無所求

And lately all I wanna do
最近我唯一想做的事

Is hear all the crazy things you say
只有聽你訴說那些瘋狂的故事

And now we'll always be together
如今的我們密不可分

You and me forever
你和我將會永浴愛河

Never wanna lose you, babe
從來不想離開你呀,寶貝

'Cause you're my superstar now
你是我的超級巨星

I'm never gonna let you get away
我永遠都不會放手讓你離去的

 


[Lauren]


You're my superstar
你就是我心目中的超級巨星

(×6)
(yeah!)

 


[Lisa]


I got you where I want you
你擁有的魅力使我勢不可擋

There's nothing left now in my way
我再也別無所求

And lately all I wanna do
最近我唯一想做的事

Is hear all the crazy things you say
只有聽你訴說那些瘋狂的故事

And now we'll always be together
如今的我們密不可分

You and me forever
你和我將會永浴愛河

Never wanna lose you, babe
從來不想離開你呀,寶貝

'Cause you're my superstar now
你是我的超級巨星

I'm never gonna let you get away
我永遠都不會放手讓你離去的

 


[Lauren]


You're my superstar
你是我的超級巨星

You're my superstar
你是我心目中的大明星

You're my superstar
你就是我的最愛

 


歡迎大家留言給我哦~有希望Lillian翻譯哪一首歌的也可以留言告知♥

arrow
arrow
    文章標籤
    Cimorelli Superstar 中文歌詞
    全站熱搜

    Lillian 莉莉安 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()