101644a6fe67ce0d5f393cd2a00d53e3.768x768x1.jpg

 

Beautiful, beautiful life right now

Beautiful, beautiful night right now


OMG這首歌根本就是充滿著對另一半滿滿的愛啊
愛著一個人的時候,就是會像歌詞中所講的一樣:覺得時間怎麼都不夠用、甚至連他的所有小缺點都變的可愛了,一切都非常非常的美


Lillian覺得Bazzi和Camila的聲音真是太相配啦!!!

 

 

⬆10月新發佈的MV~看起來是不是有著羅密歐與茱麗葉搭上灰姑娘的唯美浪漫感啊~♡♡(Camila真的美炸♡

 

[Chorus: Bazzi]


Hey

Beautiful, beautiful, beautiful, beautiful angel
美麗的天使啊

Love your imperfections, every angle
我愛著你所有的小缺陷、你的每一個弧度

Tomorrow comes and goes before you know
明天總在你察覺之前便消逝無蹤

So I just had to let you know
所以 我必須要讓你知道

 


[Post-Chorus: Bazzi]


The way that Gucci look on you, amazing
Gucci穿戴在你身上的樣子 就有如一幅畫般的美艷

But nothing can compare to when you're naked
但是再怎麼美 也比不上你赤裸的樣貌

Now a Backwood and some Henny got you faded
一點的雪茄和一點的酒就使你意亂情迷

You're saying you're the one for me, I need to face it
你告訴我 你是完全屬於我的,要我好好珍惜你

 


[Verse 1: Bazzi]


Started when we were younger
這一切從我們年少時代開始

Swear to God that I loved her
我對著上帝發誓 我深愛著他

Sorry that your mom found out
很抱歉不小心讓你媽媽知道了這件事 帶給你麻煩

Guess that we just really had the thunder
不過我猜是因為我們的愛太轟轟烈烈了

Ain't nobody else said I'd be under
但我不會就此放棄的 

Beautiful, beautiful life right now
美妙的 燦爛的人生就在這裡

Beautiful, beautiful night right now
美好的 幸福的夜晚就在此刻

No, no, no
沒有別的能夠帶給我這般感受

 

[Chorus: Bazzi]


Hey

Beautiful, beautiful, beautiful, beautiful angel
美麗動人的天使啊

Love your imperfections, every angle
我愛著你所有的小缺陷、你的每一個弧度

Tomorrow comes and goes before you know
明天總在你察覺之前便消逝無蹤

So I just had to let you know
所以 我必須要讓你知道

 


[Verse 2: Camila Cabello]


Oh my God
喔 我的天

Where did the time go?
那些時間都去哪了?

I wished the hours would go slow
How is it 6 AM?
我希望那分分秒秒可以走的慢一點
晚一點再到早晨六點吧

Your touch is heaven-sent
你的每一個碰觸都是天賜

Beautiful, beautiful sight right now
美麗的 完美的景象就在眼前

Beautiful, beautiful life right now
美妙的 豐富的人生就在當下

Got the angels singing oh-ah right now like
聽見那天使的曼妙歌聲 此刻的感受言語無法形容

Oh-ah
This is why we’ve got to touch
這就是為什麼我們必須靠的更近

Sometimes words are not enough (No)
有時候言語就是不夠表達(怎樣都不足)

Painted in your golden kiss
用嘴唇描繪著你甜蜜的一吻

Honey dripping from your lips
從你的唇上流下的一絲甜蜜

I thank God and my lucky stars
我感謝上帝還有我的好運

Darling, don't you know what you are?
親愛的 你還不知道你扮演著什麼角色嗎?

Yeah, baby you are
是的,你就是我的唯一

 


[Chorus: Bazzi, Camila Cabello & Both]


Hey (Hey, baby)
嘿(嘿,寶貝)

Beautiful, beautiful, beautiful, beautiful angel (Ooh)
美麗動人的天使呀

Love your imperfections every angle (Baby, baby)
我愛著你的每一個不完美 你的任何角度都使我沉醉不已

Tomorrow comes and goes before you know (Yeah, baby)
明天悄悄的來到 又悄悄的離去 在你清醒之前 早已遠去(沒錯,親愛的)

So I just had to let you know
所以 我必須要先讓你知道

 


[Outro: Bazzi, Camila Cabello & Both]


The way that Gucci look on you amazing (Yeah, yeah)
Gucci在你身上的樣子真是美的驚艷啊(是的,完美極了)

But nothing can compare to when you're naked (Oh)
但是怎麼樣都比不上你赤裸的軀體

Tomorrow comes and goes before you know (Yeah)
明天無聲的到來 又安靜的離去 在你有機會發現之前(是啊)

So I just had to let you know (Oh-know yeah)
所以 我必須要告訴你

I just had to let you know
我必須要讓你知道我的心意

Swear to God you're beautiful (Yeah)
我向上天發誓 你是我見過最美的事物(是的)

 


喜歡Lillian的翻譯,不妨留個言or按讚or訂閱我 給我一些小鼓勵哦♥Thank you♥

另外也快去追蹤Lillian的instagram⬇
https://www.instagram.com/wild_lillian_/

翻譯有錯也麻煩留言告訴我囉💙

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Lillian 莉莉安 的頭像
    Lillian 莉莉安

    Blueyes Wonderland

    Lillian 莉莉安 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()