close

 

 

在此送上一首熱騰騰的Colour~

這首歌的曲風充滿了夏天的氣息、活力充沛,讓人感受到繽紛的夏季帶來的熱情♥

一起準備來過個彩色的夏天吧~

 

 

 

 

 

官方MV也釋出囉,來看個美美的Hailee展開你的暑假生活吧~(2018/6/30更新)

 

 

 

Before you came into my life
在你來到我生命之前

Everything was black and white
所有事物都是黑白的

Now all I see is colour
現在我眼前所見皆是五彩繽紛

Like a rainbow in the sky
就像天空中的一道彩虹

So, tell me your love will never fade
所以 告訴我你的愛永遠不會消逝

That I won't see no clouds of grey
我再也不會看見任何一片烏雲

'Cause I don't want another
因為我不想要更多悲傷的色調了

You bring colour to my life, baby
你讓我的人生充滿燦爛顏色,寶貝

 

Life was so heavy, I was giving up, na-na
人生是這麼的艱難,我幾乎就要放棄了

But since you came along, I'm light as a feather, ah
但是自從你的到來,我就像羽毛 閃耀不已

You give me something incredible, sensational, baby
你給了我美好又不可思議的新世界,寶貝

When we're together, everything is better
當我們在一起時,一切都變得更加美好

My darling
我親愛的

 

Only you can brighten up my day
只有你能點亮我的生活

You make everything change,
你讓一切都改變了

 you rearrange
你從不墨守成規

So don't go away
所以 別離開我

Let me tell ya
讓我告訴你吧

 

Before you came into my life
在你來到我生命之前

Everything was black and white
所有事物都是黑白的

Now all I see is colour
現在我眼前所見皆是五彩繽紛

Like a rainbow in the sky
就像天空中的一道彩虹

So, tell me your love will never fade
所以 告訴我你的愛永遠不會消逝

That I won't see no clouds of grey
我再也不會看見任何一片烏雲

'Cause I don't want another
因為我不想要更多悲傷的色調了

You bring colour to my life, baby
你讓我的人生充滿燦爛顏色,寶貝


Now all I see is colour
現在我只看到繽紛的色彩

You bring colour to my life, baby
你讓我的生活更美好豐富,寶貝

Now all I see is colour
現在我眼前所見皆是五彩繽紛

You bring colour to my life, baby
你讓我的人生充滿燦爛顏色,寶貝

 

I never thought that I would meet anybody
我從沒想過我會邂逅任何人

Who knows my body how you know my body (ah, yeah)
誰能夠與我如此契合

I can't deny I see us stick around
我不能否認我看見我們在一起的樣貌

 'cause we paint the town
 因為我們彩繪了這座小鎮
 
Anyway that we want it
無論如何 我們跟隨著我們的心

Like red and yellow and pink and green (shit)
塗上紅色 黃色 粉紅色以及綠色

That's what I see when you're here with me
這就是你在我身邊時我見到的世界

Everything is brighter 'cause the limit is the sky
所有都變得明亮 因為我們的界限如天空一般寬闊

Baby, that's the way you make me feel
寶貝,那就是你讓我感受到的

You know that
你知道的

 

Only you can brighten up my day, yeah
只有你能點亮我的生活

You chase all those grey clouds away(you chase all those clouds away)
你趕走了所有的烏雲

Help me find a brand new shade of me (me)
幫我塑造了另一個全新的我

You make everything change, you rearrange
你讓一切都不一樣,你不墨守成規

So don't ever fade (don't fade)
所以 不要褪去你的色彩

Don't fade, don't fade, don't fade, don't fade
不要消逝,別離我而去

You bring the colour, you bring the colour
你帶來了色彩,你帶來了色彩

Yeah, you bring the colour (oh, yeah)
你帶來了繽紛


Before you came into my life
在你來到我生命之前

Everything was black and white
所有事物都是黑白的

Now all I see is colour
現在我眼前所見皆是五彩繽紛

Like a rainbow in the sky
就像天空中的一道彩虹

So, tell me your love will never fade
所以 告訴我你的愛永遠不會消逝

That I won't see no clouds of grey
我再也不會看見任何一片烏雲

'Cause I don't want another
因為我不想要更多悲傷的色調了

You bring colour to my life, baby (to my life)
你讓我的人生充滿燦爛顏色,寶貝


Before you came into my life
在你來到我生命之前

Everything was black and white(now all I see is colour)
所有事物都是黑白的

Now all I see is colour (now, all I see, I see, yeah)
現在我眼前所見皆是五彩繽紛

Like a rainbow in the sky
就像天空中的一道彩虹

So, tell me your love will never fade(tell me, tell me, tell me)
所以 告訴我你的愛永遠不會消逝

That I won't see no clouds of grey(tell me, tell me, tell me)
我再也不會看見任何一片烏雲


Now all I see is colour
現在我眼前所見皆是五彩繽紛

You bring colour to my life, baby
你豐富了我的人生,寶貝

Red and yellow and pink and green
紅色 黃色 粉紅色和綠色

That's what I see when you're with me
這就是你在我身邊時我所見到的世界

You bring the colour
你帶來了美好

You bring the colour (now all I see is colour)
你帶來了色彩(現在我只看到繽紛色調)

You bring colour to my life, baby
你讓我的人生充滿燦爛顏色,寶貝

Now all I see is colour
現在我只看到繽紛色調

You bring colour to my life, baby
你讓我的人生充滿燦爛顏色,寶貝

 


希望你們喜歡我的翻譯,有錯誤歡迎告知喔♥
要過個繽紛的生活喔~

arrow
arrow

    Lillian 莉莉安 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()