close


 

自從聽了他們與Demi Lovato合作的No Promises之後就開始稍微關注Cheat Codes,真的很喜歡他們這種輕鬆曲調的EDM,聽了心情也跟著開朗~

 

 

[Verse 1]


I never met nobody
我從來沒有遇見過任何人

Who sees the stars the way you do
和你一樣用特殊的角度欣賞星辰

Nobody that can love me
從來沒有人能接納我

When I'm stumbling 'round the room
當我在房間中失足

You put your hands on my body
你即時地拉了我一把

And you give me that room
那一瞬間就像只有你我的世界

And I know that you got me
而我知道你已經征服我了

When I'm falling into you
當我迷戀上你

 

[Chorus]


You take me high when I'm dropping low
你在我低潮時帶給我最大的安慰

And you show me places I never know
並且帶領我到我從不曾聽聞的地方

Even when we just running 'round town getting stoned
即便我們只是飄飄欲仙的遊蕩在城鎮中

Boy, you put me back together again
男孩,你把我拼湊的完整無缺

A Coca-Cola Hennessy
一個可口可樂與軒尼詩的搭配

Everybody says you're no good for me
大家都說你不適合我

But you're my fucked up remedy
但是你就是我最完美的藥方

Boy, you put me back together again
男孩,你再度完整了我的生命

 

[Post-Chorus]


Put me back together again
讓我再度完整

 

[Verse 2]


When you're laying with me on the car hood
當你和我倘佯在車篷上

Sharing such a sweet dream
一起分享著甜蜜的夢想

You make me feel so classy
你讓我覺得我是最高貴的

Like I'm an L.A. queen
我就像一個洛杉磯女王

You don't care that I'm broken
你不介意我內心支離破碎

You don't care that I'm me
你不在乎我只是平凡的我

You just say that I'm golden
你只說我是純金打造般的閃亮

Like the cheese of this piece
就像這片金黃的乳酪

 

[Chorus]


You take me high when I'm dropping low
你在我低落時讓我再次展現笑顏

And you show me places I never know
並且帶領我到我從不曾聽聞的地方

Even when we just running 'round town getting stoned
即便我們只是飄飄欲仙的遊蕩在城鎮中

Boy, you put me back together again
男孩,你把我拼湊的完整無缺

A Coca-Cola Hennessy
一個可口可樂和軒尼詩的組合

Everybody says you're no good for me
大家都說你對我沒有好處

But you're my fucked up remedy
但是你就是讓我痊癒的療法

Boy, you put me back together again
男孩,你再度完整了我的生命

 

[Post-Chorus]


Put me back together again
讓我再度完整

 

[Chorus]


You take me high when I'm dropping low
你在我墜入谷底時讓我再度振作起來

And you show me places I never know
並且帶領我到我從不曾聽聞的地方

Even when we just running 'round town getting stoned
即便我們只是醉醺醺的徘徊在城鎮中

Boy, you put me back together again
男孩,你把我拼湊的完整無缺

A Coca-Cola Hennessy
一個可口可樂與軒尼詩的組合

Everybody says you're no good for me
每個人都說你和我不會有結果

But you're my fucked up remedy
但是你就是我的唯一

Boy, you put me back together again
男孩,你再度完整了我的生命

 

[Outro]


Boy, you put me back together again
男孩,你讓我
呈現出我真實的樣貌

Boy, you put me back together again
男孩,你讓我再度感到完整

 


*Hennessy:軒尼詩公司,販售高
價白蘭地

 

希望各位喜歡我的翻譯♥

arrow
arrow

    Lillian 莉莉安 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()