close

1517817472-2455666204.jpg

 

34186471_1790137407746905_6095793404711534592_n.jpg

 

這是不久前的二月一號發佈的新歌,這次的製作是現在當紅的紅髮艾德Ed Sheeran!!!因此,這首歌曲的風格也是有別於以往Why Don't We的創作,但是都超好聽的!!

 

Trust Fund Baby指的是信託基金小孩,也就是家裡非常富有,已經幫小孩存好一筆豐富的錢,讓他以後就算不工作也不愁吃穿。

 

 

另外這是三月初發佈的音樂錄影帶~

 

 

 

[ Verse 1 : Daniel Seavey & All ]

 

I don't want a girl who gets a car for her sweet sixteen
我不想要一個在她甜美十六歲得到一輛車的女孩

 

Or spends a stack of dollar bills on a limousine
或是花了一堆鈔票在豪華轎車上

 

I want a girl who takes the bus and who wears baggy jeans
我想要一個搭公車且穿著寬鬆牛仔褲的女孩

 

Rockin' Nike Airs,
踩著搖滾的Nike鞋

 

What the hell are Louboutins?
Louboutins是什麼?

 

Don't want no fake tan, short skirt, daddy’s money don’t work
不想要刻意去曬的棕褐膚色、短裙,用不著爸爸的錢

 

Shop until you drop on the town
把錢花的一毛不剩

 

I want a smart girl, stronger than her father
我想要一個聰明的女孩,比她的父親還要強壯

 

Someone who will laugh at tryna fit in the crowd 
一個會笑著並嘗試適應人群的人


 

[ Pre-Chorus: Jonah Marais ]

 

(ah-ow, ow) And all we used to dream about
而我們曾經夢想著

 

Is getting rich and getting out
變得富有還有搬出去

 

Move to the nicer part of town
到小鎮上一個宜人的地方

 

Where we'd have numbers on our house
我們的房子上會有門牌號碼

 

It took a while to figure out
這花了一點時間去釐清

 

What type of girl that I'm about
我適合哪一類型的女孩

 

Who brings the real man out of me, yah
誰會讓我呈現最真實的自我


 

[ Chorus : Zach Herron & All ]

 

I don't really want no trust fund baby
我不想要信託基金寶貝

 

I like my women independent
我喜歡我的女人獨立自主

 

And I say to people, "That's my lady"
而我告訴人們,“那是我的女孩”

 

And we don't need nothing  e-e-e-lse
我們不需要其他的東西

 

[ Chorus : Jack Avery & All ]

 

I don't want no trust fund baby
我不想要信託基金寶貝

 

Save your money, don't spend it
存好妳的錢,別浪費它

 

And I say to people, "That's my lady"
而我告訴人們,“那是我的女孩”

 

And we don't need nothing  e-e-e-lse
我們不需要其他的東西


 

[Verse 2: Corbyn Besson ]

 

I don't want a girl who take selfies, want her makeup free
我不想要一個自拍的女孩,只想要素顏就好

 

Don't want no mean girl lady, a pink prom queen
不想要吝嗇的女孩,一個粉色系的舞會女王

 

I want a girl who climbs trees, always dirt on her jeans
我想要一個會爬樹的女孩,牛仔褲上總是髒髒的

 

Her daddy told her how to fix cars, 
她爸爸教她怎麼修車

 

maybe she could fix me
也許她可以修補我破碎的心

 

I want a throwback kid who loves Missy Elliot
我想要一個熱愛Missy Elliot的人

 

Who for my birthday, makes a mixtape and puts it on cassette
一個會在我生日時製作混音帶並放在卡帶上的人

 

Want a girl with common sense, who's dripping in competence
想要一個擁有判斷力、有足以生活的收入的女孩

 

Don't wanna die to get rich but she love Fifty Cent
不想要為了致富而死,但她熱愛五十美分


 

[Pre-Chorus: Jonah Marais]

 

(ah-ow, ow) And all we used to dream about
而我們曾經夢想著

 

Is getting rich and getting out
變得富有還有搬出去

 

Move to the nicer part of town
到小鎮上一個宜人的地方

 

Where we'd have numbers on our house
我們的房子上會有門牌號碼

 

It took a while to figure out
這花了一點時間去釐清

 

What type of girl that I'm about
我適合哪一類型的女孩

 

Who brings the real man out of me, yah
誰會帶出我最真實的樣貌


 

[ Chorus : Zach Herron & All ]

 

I don't really want no trust fund baby
我不想要信託基金寶貝

 

I like my women independent
我喜歡我的女人獨立自主

 

And I say to people, "That's my lady"
而我告訴人們,“那是我的女孩”

 

And we don't need nothing e-e-e-lse
我們不需要其他的東西

 

[ Chorus : Jack Avery & All ]

 

I don't want no trust fund baby
我不想要信託基金寶貝

 

Save your money, don't spend it
存好妳的錢,別浪費它

 

And I say to people, "That's my lady"
而我告訴人們,“那是我的女孩”

 

And we don't need nothing  e-e-e-lse
我們不需要其他的東西


 

[Bridge: Jack & Zach & Daniel]

 

I don't want no
我不想要

 

I don't want no trust fund baby(no, I don't want me)
我不想要信託基金寶貝(不,我不想要這樣的我)

 

I just want me a proper lady (no, I don't want me)
我只想要一個與我契合的淑女(不,我不想要這樣的我)

 

I don't want no trust fund baby (no, I don't want me)
我不想要信託基金寶貝 (不,我不想要這樣的我)


 

[Chorus: Zach & All & (Daniel)]

 

I don't really want no trust fund baby
我不想要信託基金寶貝

 

I like my women independent  (hey!)
我喜歡我的女人獨立自主(嘿!)

 

And I say to people, "That's my lady" (that's my lady, na-na-na-na-na)
而我告訴人們“那是我的女孩”(那是我的女孩,哪-哪-哪-哪-哪)

 

And we don't need nothing e-e-e-lse
而我們不需要其他的東西


 

[Outro: Jack & Jonah & Zach ]

 

I don't want no
我不想要

 

I don't want no trust fund baby  (no, I don't want me)

我不想要信託基金寶貝(不,我不想要這樣的我)

 

I just want me a proper lady  (no, I don't want me)
我只想要一個與我契合的淑女(不,我不想要這樣的我)

 

I don't want no trust fund baby(no, I don't want me)
我不想要信託基金寶貝(不,我不想要這樣的我)

 

No, I don't want me
不,我不想要這樣的我

 


*Nike是知名的運動品牌

*Loubotins 是著名的christian louboutin紅底高跟鞋,要價不菲,是許多明星愛好的品牌

*‎Missy Elliot是一名饒舌歌手

 

 

覺得我翻的不好可以留言給我,讓我改進;覺得我翻的不錯,也可以給我一點小鼓勵喔

arrow
arrow

    Lillian 莉莉安 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()