Young and Reckless - Single 2.jpg

 

 

Charlotte的新歌釋出啦!!!也再度的用她帶著些微沙啞、卻又迷人至極的嗓音詮釋了這一首“青春無敵”的歌曲,實在是讓人愛不釋手啊~

 

 

 

 

 

[Verse 1]


Under my skin, under my bones, under my body
潛藏在我的皮膚底下、在我的骨頭裡、隱藏在我的軀體

In the darkness, in the darkness
在黑暗中,在黑暗深處

The taste of your lips
你雙唇的滋味

All down your kiss and in our bodies

讓每一個親吻填滿我們的身體

In the darkness, in the darkness
在黑暗中,在黑暗深處

 


[Pre-Chorus]


And I can't help myself
我控制不了自己

And I don't want to
我也不想克制

And you can't help yourself
但你也按捺不住這渴望

And you don't have to
所以你也不需要去壓抑

 


[Chorus]


We're just young and reckless
我們只是年少輕狂

If we wrecked this, it's fine
就算我們受了點傷 也是沒關係的

We're just young and reckless
我們既年輕又魯莽

If we wrecked this, it's fine
就算我們破壞了這平衡 也毫不在乎

 


[Verse 2]


Back of the car, sat in your lap under the jacket
在車子後座,坐在你膝上的夾克

In the corner, in the corner
就在角落,就在那個角落

Hands on my neck, don't care who sees
你的手在我的頸間流連,不在意他人的眼光

Head out of the window
越過窗戶

We're flying, we're flying
我們飛翔,我們正翱翔著

 


[Pre-Chorus]


And I can't help myself
我控制不了自己

And I don't want to
我也不想克制

And you can't help yourself
但你也按捺不住這渴望

And you don't have to
所以你也不需要去壓抑

 


[Chorus]


We're just young and reckless
我們只是年少輕狂

If we wrecked this, it's fine
就算我們受了點傷 也是沒關係的

We're just young and reckless
我們既年輕又魯莽

If we wrecked this, it's fine
就算我們破壞了這平衡 也毫不在乎

 


[Bridge]


Oh, your green eyes
喔,你那綠色的雙眼

I just wanna watch you
我只想盯著你

Tell me you're mine
告訴自己你是屬於我的

And I'll do what you want to
而我會不惜一切達成你的願望

 


[Chorus]


We're just young and reckless
我們只是年少無知又膽大妄為

If we wrecked this, it's fine
It's fine
就算我們犯了錯誤,也無所謂,也沒關係

 


[Outro]


Let's just get undressin'
就讓我們脫去所有的偽裝吧

Get arrested, it's fine
即使被逮捕了,也無所畏懼

 


喜歡我的翻譯可以留言給我or按讚or訂閱喔~
如果有錯誤也歡迎告知♥

arrow
arrow

    Lillian 莉莉安 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()