close

 

 

 

[Intro: The Vamps]


You're way too good to be true
妳是如此的美好 好的讓人難以置信

You're way too good to be true
你太過美麗動人 彷彿身處美夢

 

[Verse 1: The Vamps]


The way that you move
妳的一舉一動間散發的氣質

You take me to heaven
讓我置身天堂

The things that you do
妳所做的每一件事

You got me confessin'
都使我著迷不已

Got me confessin'
又使我懺悔

You fell from the sky
妳從天上降落凡間

Type of perfection
以完美的姿態現身

Is this real life?
這是在現實生活中嗎?

Is this real life?
這一切發生在真實的世界嗎?

There's something about you
有關於妳的那些事物

 

[Chorus: The Vamps]


You're way too good to be true
妳是如此的美好 好的讓人難以置信

You're way too good to be true
妳太過美麗動人 彷彿身處美夢

Ooh, ooh
喔,喔

You're way too good to be true
妳美妙到讓人懷疑這一切的真實性

You're way too good to be true
妳讓我的生活燦爛的彷若虛幻

Ooh, ooh
喔,喔

 

[Pre-Chorus: The Vamps]


Oh, no baby don't lie
喔,不 寶貝不要騙我

When you say that you'll be mine
當妳說妳是我的

I can't look in your eyes
我沒辦法直視妳的雙眼

'Cause I fall a thousand times
因為我已經被迷倒好幾千次了

And all I want is you to testify, ooh
我需要妳證明給我看,喔

Oh, so baby don't lie
喔,所以親愛的 別耍我

When you say that you'll be mine
當妳說妳是屬於我的

 

[Chorus: The Vamps]


You're way too good to be true
妳是如此的美好 好的讓人難以置信

You're way too good to be true
妳太過美麗動人 彷彿身處美夢

 

[Verse 2: The Vamps]


I don't go to church
我沒有做禮拜的習慣

So be my religion
所以成為我的信仰吧

I'm hung on your words
我還在等候妳的回覆

Give me something to believe in
拜託給我一些讓我信服的話

 

[Chorus: The Vamps]


You're way too good to be true
妳是如此的美好 好的讓人難以置信

You're way too good to be true
你太過美麗動人 彷彿身處美夢

Ooh, ooh
喔,喔

 

[Pre-Chorus: The Vamps & Machine Gun Kelly]


Oh, no baby don't lie
喔,不 寶貝不要騙我

When you say that you'll be mine
當妳說妳是我的

I can't look in your eyes
我沒辦法凝視妳的雙眼

'Cause I fall a thousand times
因為我陷進妳的雙眸好幾千次了

And all I want is you to testify, ooh
我需要妳向我證明,喔

All I want is you
我想要的就是妳

Oh, so baby don't lie
喔,所以親愛的 別耍我

When you say that you'll be mine
當妳說妳是屬於我的

 

[Chorus: The Vamps & Machine Gun Kelly]


You're way too good to be true
妳是如此的美好 好的讓人難以置信

You're way too good to be true
妳太過美麗動人 彷彿身處美夢

You're way too good to be true
妳美妙到讓人懷疑這一切的真實性

You're way too good to be true
妳讓我的生活燦爛彷若虛幻

You're way too good to be true
妳是如此的美好 好的使人難以置信

You're way too good to be true
妳太過美麗動人 彷彿身處美夢

 

[Verse 3: Machine Gun Kelly & The Vamps]


Gunner
我曾經是個拿著槍枝 逞兇鬥狠的人

I shut down for you
我為了妳而安頓下來

Go in and dove in and drown you
為了妳捨棄一切 跳入並且溺死在有妳的美好世界

They should be crowning you,
人們應該為妳加冕

 'cause
 ‎因為
 ‎
You're way to good to be true
妳太美好到不真實

Hold up, hold up 
等待著,等待著

Please don't hesitate
請不要再猶豫

Take me while there's still something left to take
帶我走吧 我們可以一起做些什麼

Baby you're all that I crave
親愛的 妳是我唯一的渴求

Tell me how many days do I have to chase you?
告訴我需要多少時間才能得到妳的芳心?

Do I have to chase?
我需要追求妳嗎?

Before I taste you
在我品嚐妳之前

Before I can say
在我還能表達之時

I can escape you
我可以逃避妳

I cannot escape
但是我逃避不了現實

Baby you're way too good to be true
寶貝 妳太過於完美 讓人不敢相信這是真的

 

[Chorus: The Vamps & Machine Gun Kelly]


You're way too good to be true
妳是如此的美好 好的讓人難以置信

You're way too good to be true
妳太過美麗動人 彷彿身處美夢

You're way too good to be true
妳美妙到讓人懷疑這一切的真實性

You're way too good to be true
妳讓我的生活燦爛彷若虛幻

You're way too good to be true
妳是如此的美好 好的使人難以置信

You're way too good to be true
妳太過美麗動人 彷彿身處美夢

You're way too good to be true
妳是如此的美好 好的讓人難以置信

You're way too good to be true
妳太過美麗動人 彷彿身處美夢

 

希望大家喜歡我的翻譯,有錯誤歡迎指正♥

arrow
arrow

    Lillian 莉莉安 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()